Częste pytania
Znajdź szybkie odpowiedzi i rozpocznij swój beztroski wypoczynek
- Home
- FAQ
Planujesz pobyt
Rezerwacja jest możliwa online przez naszą stronę internetową w zakładce 'Rezerwuj', telefonicznie pod numerem wskazanym w kontakcie, lub mailowo. Wystarczy, że podasz preferowane daty pobytu, liczbę osób, oraz wybrany typ domku.
Tak, zmiany i anulacje są możliwe. Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta nie później niż 48 godzin przed planowanym przyjazdem, aby uniknąć opłat anulacyjnych.
Zameldowanie możliwe jest od 14:00, a wymeldowanie prosimy dokonać do 11:00. Jeśli potrzebujesz innych godzin, skontaktuj się z nami, a postaramy się wyjść naprzeciw Twoim potrzebom.
Tak, karta kredytowa jest wymagana do gwarancji rezerwacji. Pełna płatność jest procesowana na miejscu podczas zameldowania.
Oczywiście, przyjmujemy gości ze zwierzętami domowymi. Informujemy, że może obowiązywać dodatkowa opłata za pobyt zwierzęcia.
Twój komfort i rozrywka
Każdy z naszych domków jest wyposażony w pełni funkcjonalną kuchnię, prywatną łazienkę, dostęp do Wi-Fi oraz telewizję satelitarną. Dodatkowo, na terenie obiektu dostępne są miejsca do grillowania i wypoczynku na świeżym powietrzu.
W okolicy Domków na Słonecznej znajdziesz szereg atrakcji, takich jak trasy rowerowe, parki przyrodnicze, lokalne muzea oraz możliwość uprawiania sportów wodnych na pobliskim jeziorze.
Tak, zapewniamy bezpłatny dostęp do internetu Wi-Fi na terenie całego obiektu.
Organizacja imprez jest możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu z zarządem obiektu. Zapewniamy również możliwość wynajęcia dodatkowego sprzętu oraz catering na specjalne okazje.
Grill i miejsce na ognisko są dostępne dla naszych gości. Prosimy o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny oraz o stosowanie się do regulaminu obiektu dotyczącego godzin ciszy i wykorzystania wspólnych przestrzeni.